רוצה לקבל ייעוץ מקצועי ?

שם *



מייל *



טלפון *






סה"כ צפיות בדף

מופעל על ידי Blogger.
יום שלישי, 31 באוגוסט 2010

לייזר לקמטים

ריי הנוער
לייזר לקמטים  מהנדס לך  הנוער. תחילה רכש יקר אנטי אייג 'ינג קרם על העור והעין. עם זאת, האפקט היה חלש למדי. וכאשר הנחתי בצד קוסמטיקה, דפוסים ישנים שלי חזר החוגים שלהם. לא עזר והוא כמובן עיסוי. ואז קולגה שלי דיברו על טוב אנטי אייג 'ינג נהלים להפוך את התצוגה קייב "גן העדן". זה חידוש של הפנים באמצעות לייזר פלומר חלקיים. "זה היה - לא היה, יהיה להזעיק עזרה של מהנדס גרעין" - החלטתי, ונרשם לחזרה המופלאה של החלקות. הסלון דרמטולוג, קוסמטיקאית בקפידה ובחן העור שלי אמר כי לייזר שבור מסוגל להתמודד עם מורגש למדי שלי קמטים וקפלים. שנים סימנים החליק עם חרירי מיוחד. המכשיר בנתה עדשה מיוחדת, מחולק , כך הקורה מחולק קרניים רבות, אשר חודרים את העור עד לעומק של 1 מ"מ בלבד. שוברים את הקורה צריך להבטיח כי העור היה מוקרן ו וטהור אזורים. מקום ראשון בהדרגה - איב להם להתחיל בתהליך של קולגן, כי יש מספר לייזר מיקרוסקופיות וטהור, היווצרות של רקמת עור חדשה מהר. לייזר בשברי מסיר קמטים (כולל סביב העיניים!), קפלי , כמו גם צלקות ליטוש, סימני מתיחה בהחלט מתמודד עם פיגמנטציה גיל
יום ראשון, 29 באוגוסט 2010

גירוי בעור לאחר גילוח


אחרי גילוח, לא להשתמש במטלית או - הם יכולים לגרום לגירוי, ואת מי צריך את הקיץ (ואכן, בכל עת של השנה), כתמים אדומים על הרגליים? בערב, להחיל קרם לחות על רגליו, במהלך היום - מסנן קרינה (בקיץ). אם אתה שורף את העור הדלקתית, אתה מקבל גירוד לא קרמים עם חומצות אלפא או משחות  - הם גם אינם מגרים עור חזק.

החיסרון הגדול, אשר נגרמת על ידי גילוח, הם נקודות אדומות (פצעי בגרות) המופיעים בתדירות הגבוהה ביותר לאורך קו הביקיני. הסיבה לכך היא כי זקיקי השיער מחוברים בצינורות שומן, אשר בתורו מחוברים קצות העצבים. גילוח יכול בקלות לגרום לגירוי העור, עור ושומן המושך את העין רק מגרה את התהליך הדלקתי.


השיער צומח פנימה - בעיה נוספת שעלולה לעורר להתגלח. סורר שיער מתולתל שואפים לעקם פנימה לגדול לתוך העור, ולא להיפך. תוצאה - דודל אדום סימפטי.

לאחר הגילוח מברשת עם הרבה עור באזור הביקיני קרם מרגיע מיוחד (או קרם מזין רגיל). לרגליו, להחיל קרם לחות או תחליב, להאט את הצמיחה של השיער.

אבל מה אם אחרי הגילוח עדיין הופיעו נקודות אדומות? הדרך היחידה לטיפול בבעיות אלה מגוון - מרקחת המכיל קורטיזון, בישול משלו. קח שתיים או שלוש טבליות של אספירין, להסביר להם את האבקה, להוסיף מעט גליצרין. תחליב הוא מוכן. זה יכול להיות מיושם על דלקות עור שונות, כולל הפנים. בניגוד התפלה הפופולרית, הגילוח אינו משנה את צפיפות, עובי קצב צמיחת השיער. כל התכונות הללו משולבות גנטית יכול לשנות תחת השפעה של הורמונים, למשל, עם תחילתו של הגלולה או במהלך ההריון. בשאר הזמן, מיליוני גילוח מהסוג הישן והטוב של הנשים נותר בדרך החביבה להשיג עור חלק ומשיי. הידיעה עכשיו לגלח כמה כללים פשוטים, אתה יכול להפוך כל סכיני גילוח מגע של כיף!
יום שישי, 27 באוגוסט 2010

הורמונים והסרת שיער


נטילת ההורמונים הנשיים לא גורם לשערות להפסיק לגדול. במקרה הטוב הם יכולים לגרום להם רך, ואני לא חושב כי גלולות אסטרוגן קופץ כמו משוגע הולך להפוך אותך מותק גוף משיי. זה לא יקרה ולהיות אשה המזוקן הוא רע בהחלט לבריאות הנפשית שלך (שלא לדבר על העבודה שלך, יחסים חברתיים החיים), אז לא להתחיל ליטול הורמונים או צמחי מרפא לצורך שליטה השערות שלך.


אנטי אנדרוגנים מלאה לעזור את רמת הטסטוסטרון בגוף מעכב זה יכול להיות עוזרו עוזר בהסרת שיער קבועה, ובכך יקל על מנת להשיג את התוצאה הרצויה.

עם זאת, אם אתה לא מתכנן מעבר, זה לא רעיון טוב לקחת אנטי אנדרוגנים. טסטוסטרון עושה הרבה דברים מעבר הגדלת צמיחת השיער. זה עוזר למקד את התודעה, זה שומר על החשק המיני בריא, ועוזר לווסת את הרגשות. כאשר מפסיקים לקחת את האנטי אנדרוגנים רמת הטסטוסטרון שלך יעלה ואתה יכול פתאום לראות את שערות יותר להופיע. הם בטח שם כל הזמן, פשוט רדומים ומחכים התנאים הורמונלי בסדר. תוך שמירה על איזון הורמונלי שלך עברת הסרת השיער שלך יאפשר לך לקבל תמונה אמיתית של איפה אתה נמצא.


הדבר יהיה נכון אם אתה אישה עם השחלות  או סוג אחר או מצב הורמונלי. נטילת אנטי אנדרוגנים תפחית את כמות הטסטוסטרון במערכת שלך, אבל באותו זמן אתה תהיה החדרת תרופה חזקה לתוך המערכת. זה לא טבעי, כי להיות שם ולכן זה יגרום העבודה הכבד שלכם חזק יותר. זהו זן נוסף על האיברים הפנימיים שלך פשוט לא טוב לבריאות שלך לטווח ארוך, אלא אם אתם מתכננים להיות חיה נקייה בריאות נרקומן כדי לפצות על זה, כנראה יגרום לך הרבה יותר נוטה ל המחלה.



באופן כללי - וגם זה היה מגובה על ידי פניה ארוכה בפני דיון על זה עם מוניטין בינלאומי הורמון חוקר סם - זה עם גברים עם רמות נמוכות של טסטוסטרון, כי הם להתווכח ו נמרץ. אני חייב לומר שהייתי המום לגמרי, כי לאחר תקופה ארוכה האמינו טסטוסטרון להיות מקור כל הרוע, ולמעשה אני כבר נחקר מאז ואני חושב שהוא צודק. זכר בריא (כמו ברמה המתאימה של ההורמונים טסטוסטרון קשורות) הוא מאוד את הכלב שמח, מכשכש בזנבו, בעוד אלה מתוך איזון אלה בעייתי.



עלי להוסיף כאן כי הטסטוסטרון לא עובד בבידוד אינטראקציה עם הורמונים אחרים, משדרי נוירו. הסרה של כל אחד אתה יכול טיפ שיווי המשקל של הגוף כולו - בחורים כועסים לא רק בעיות טסטוסטרון, הם בדרך כלל גבוהים קורטיזול, נמוך מלטונין ו פרולקטין וזו תערובת מאוד מסוכן כי הגילאים הגוף במהירות אחד למחלות ניווניות כמו סוכרת וסרטן. אז בבקשה לא לשחק עם ההורמונים שלך בלי באמת מתחיל להבין מה אתה עושה קודם.



אם אתה רוצה ללמוד איך לווסת את ההורמונים שלך באמצעות דיאטה, גיל איטי לגרש את רוח הרפאים של מחלות ניווניות, כמו גם לתת לעצמך חינוך אמיתי על כמה הורמונים עבודה ומה הם בעצם עושים לך, אני ממליץ בחום סם של מצוינות הספר חיבור מזון. היה לי העונג לפגוש סם אישית לקטוף את מוחו כיצד יכולים למזער את הסיכון הבריאותי מן ההורמונים ולמען האמת ברמת ההבנה הוא עף כמה רופאים מומחים פרטיים כי שילמתי מאות קילוגרמים כדי לראות . אחרי מקבל תובנות ממנו, הייתי מסוגל לשנות את האופן שבו הרגשתי על בסיס יומי בצורה בטוחה לחלוטין ולכן אני לא יכול להדגיש מספיק לו בשביל כולכם!
יום שישי, 20 באוגוסט 2010

מהו בוטוקס ?




בוטוקס  קוסמטיים הוא מזוכך רעלן הבוטולינום מסוג א 'הוא מוצר נגזר באופן טבעי להשתמש כדי להפחית פעילות שרירים לא רצויות. זה כבר נעשה שימוש למטרות רפואיות עבור יותר מ -20 שנה, בעיקר עבור ומחלות נוירולוגיות שריריות, שעליה הוא ה-FDA אישר. לאחרונה, נעשה בה שימוש להפחתת קוסמטי של קווי הבעה. זה נחשב בטוח ויעיל כאשר משתמשים בו כראוי. בוטוקס  קוסמטיים הוא נספח נהדר חידוש האור לייזר בהפחתת הופעת קמטים הגילאים.



מהו הגורם של קמטים וקווים הבעת פנים?

קווים וקמטים לפתח, לפחות בחלקו, מן הפעולה של שרירי הפנים על העור שמעל. אחרי שנים, תלמים עשוי להישאר לאורך שורות אלה הבעת הפנים אפילו בלי הבעה שריר פעיל כל הפנים. זה נכון במיוחד של קווי המצח בין הגבות. קווים אחרים, כמו הרגליים של העורב, יכול לגרום לנו להיראות מבוגר מגילו הכרונולוגי שלנו. הפיתוח של שורות אלה הוא קידם ידי שנים של חשיפה לשמש, ובמידה פחותה יותר, על ידי עישון. בוטוקס  קוסמטיים מסוגל למנוע את השורות האלה לא רצויות הבעת פנים וקמטים.



איך בוטוקס  העבודה קוסמטיים?

בוטוקס  קוסמטיקה מעשי ידי הפקת להרפיית שרירים באתרים טיפול. הוא עושה זאת על ידי התכווצות עיכוב של שרירי ממוקד, גורם להם להירגע. הרפיה אסטרטגית של שרירי הפנים מסוימים מוביל קמטים ירידה של העור המכסה.

איזה סוג של קווי פנים עושה את זה להסיר?

קווים בולטים הבעת פנים, קווים אופקיים בעיקר על המצח, קווים אנכיים בין הגבות העין, והרגליים של העורב הם הכי דרמטי השתפר עם הטיפול.

איך בוטוקס  קוסמטיקה להשוות למוצרים אחרים, כגון קולגן וחומרי מילוי?

שלא כמו חומרי מילוי, בוטוקס  קוסמטיקה מתייחסת את הסיבה הבסיסית של קווי הבעה. חומרי מלוי, כגון קולגן, רק שמנמנה את העור. למרות תופסי להפחית את המראה של קווים כאשר אין הבעת פנים, ברגע שאדם עושה חיוך או זעף, הקווים ולהופיע. בוטוקס  קוסמטיקה בעצם מונע את הקווים לא רצויות מלהופיע עם הבעת פנים, ולעיתים קרובות אפילו במנוחה.

כיצד הוא ביצע טיפול וכמה טיפולים נדרשים?

כמות קטנה של פתרון מוזרק ישירות לתוך השרירים, כי הם הגורם מקמט הבולט או קווי ההבעה. בדרך כלל זריקות כמה מקבלים טיפול זה, וטיפולים אחד או שניים, הם בדרך כלל יעילים בהשגת להרפיית שרירים נדרש לחסל את קווי ההבעה לא רצויות.

כמה זמן את תוצאות הבוטוקס  קוסמטיקה לאחרונה?

להרפיית שרירים עם בוטוקס  קוסמטיקה נמשך 3 עד 6 חודשים. כאשר ההשפעה של בוטוקס ® קוסמטיקה מתפוגגת או מתמעטת, (כלומר, השרירים התורמים שורות אלה הבעת הפנים שוב להיות פעיל הקווים בהדרגה ולהופיע) הטיפול יכול שוב להיות מנוהל.

איך העור נראה לאחר בוטוקס  קוסמטיים?

מיד לאחר הטיפול העור נראה רגיל או ייתכנו אדמומיות ונפיחות מינימלית באתרי טיפול. מדי פעם, לא יכול להיות שטפי דם קלים. אם ההווה, השינויים האלה לפתור בתוך כמה שעות כדי ימים. העור מרגיש נורמלי, ואין תחושה יוצאת דופן.

כאשר אני יכול לצפות לראות תוצאות לאחר הטיפול?

בתוך 48 שעות לאחר הטיפול ירידה בפעילות השרירים יכול להיות לב. כשבוע לאחר הטיפול תועלת מירבית מושגת וממשיך במשך כמה חודשים.

האם יש הגבלות אחרי הטיפול?

מס 'מיד לאחר הטיפול ייתכן לחדש את כל הפעילויות הרגילות.

האם יש אי נוחות עם הטיפול?

יש בדרך כלל אי נוחות קלה ב המוזרקים. זה נמשך רק כמה שניות. מטופלים רבים בוחרים להשתמש בקרם משתקת על העור לפני זריקות, אולם זה רק לעיתים רחוקות הצורך.

האם יש סיכונים או תופעות לוואי?

לעיתים רחוקות. אם בוטוקס  קוסמטיים אמור להשפיע על שרירים סמוכים, זה גם יכול להיות מופחת פעילות. זו דווחה אחוזים על אחד מאותם מטופלים ואם זה עושה לפתח, את השינוי הנפוץ ביותר הוא קצת נופל העפעף. עם זאת, כל הרפיה כגון שרירים לא רצויות גם יהיה זמני. אין דיווחים על נזק לעין כאשר בוטוקס  קוסמטיקה מנוהל על שרירי המצח.

האם בוטוקס  קוסמטיקה בוטוליזם לגרום?

כמויות לא קטנות במיוחד של בוטוקס  קוסמטיים מנוהלים. כמויות אלה אינן מספיקות כדי לגרום בוטוליזם או כל התסמינים קשורים.

כמה זה עולה?

המחירים משתנים עבור כל מטופל בהתאם לסוג של ההליך, על שטח של הגוף להיות מטופלים, ואת מספר הטיפולים הדרושים. אנו שואפים להציע את המחירים הנמוכים ביותר עבור כל הליכים קוסמטיים לעומת מרפאות אחרות באזור לוס אנג 'לס. מחירים סבירים שלנו ואת תוכניות המימון מבטיח שכמעט כל אחד יכול לקבל את המראה החדש שהם תמיד רצו. הגיע היום לייעוץ חינם שלך ואתה תהיה נדהם, כיצד סביר שאנחנו באמת.
יום ראשון, 15 באוגוסט 2010

הסרת שיער בלייזר YAG – בעלת עור כהה? זה המכשיר בשבילך



הסרת שיער בלייזר

כל אחת מאיתנו הייתה רוצה למצוא דרך להיפטר משיער הגוף שלה במהירות, ביעילות, ללא כאב וכמובן – לאורך זמן. לשם כך קיימות בשוק מגוון אופציות כשהמובילה בהן היא כמובן הסרת שיער בלייזר. הסרת שיער בלייזר היא פתרון יעיל מפני שתוך זמן קצר, ובעלות לא גבוהה, את יכולה להתהלך ברחובות עם עור חלק ויפה, כשאת פטורה מהשיער שעיטר את גופך עד אז, בידיעה שההתמודדות עמו הפכה פשוטה ונוחה מאי פעם.



הסרת שיער בלייזר YAG – גם לבעלות עור כהה מגיע ליהנות מהתוצאות

הבעיה עם הסרת שיער בלייזר, דבר שמהווה את אחד החסרונות הבולטים שלה, הנה שהשיטה אפקטיבית במיוחד עבור בעלות עור בהיר ושיער כהה וזה בזכות העובדה שקרן הלייזר מתמקדת, בעת הסרת שיער בלייזר מחלקי הגוף, על הבדלי הגוונים ושורפת את השיער שמהווה החלק הכהה ביותר. בעלות עור כהה לרוב היו צריכות לזנוח את האפשרות ליהנות מהסרת שיער בלייזר בגלל הפחד מכוויות במידה והמכשיר לא ידע להבדיל בין צבע עורן לצבע שיערן, היות ששניהם כהים. אך כיום זאת כבר אינה בעיה – שיטת הסרת שיער מתקדמת הנקראת הסרת שיער בלייזר YAG תאפשר גם לך, בעלת עור כהה, ליהנות מהיעילות הטיפולית של הלייזר. המכשיר המבצע את תהליך הסרת שיער בלייזר YAG, מכשיר דור רביעי, מפיק שתי קרני אור בו זמנית ומסוגל להבדיל ביתר דיוק בין עורך לבין שיער גופך. יעילותו של מכשיר זה להסרת שיער בלייזר נובעת מעוצמת הקרנת האור ממנו והוא הותאם בדיוק עבורך, כדי שגם את, בעלת עור כהה, תוכלי ליהנות מעור חלק מבלי להידרש להסירו באופן תדיר, תנסי ותראי!



יום שישי, 13 באוגוסט 2010

היתרונות של הסרת שיער במכשיר המשלב לייזר ו IPL


הסרת שיער בלייזר והסרת שיער ב IPL

מכשירי לייזר ומכשירי IPL הנם המכשירים היעילים ביותר להסרת שיער לזמן ארוך וזה בזכות היכולת של מכשירים משני הסוגים לפגום בצמיחה המחודשת של השיערה בזכות גלים אשר מתמקדים בזקיק השיערה, מתחת לעור, והורסים אותו. הסרת שיער בלייזר הנה שיטה שעושה שימוש בקרני לייזר באורכי גל קבועים והסרת שיער ב IPL עושה שימוש בגלי אור בשלושה ארוכים בלתי קבועים, וניתנים לוויסות בהתאם לצבע העור של המטופל. שתי השיטות מציעות פתרון ארוך טווח למטרד שלכולנו נמאס להתעסק איתו – שיער בלתי רצוי בדרך של טיפולים חוזרים ומהירים, אשר אינם דורשים כל הכנה או זמן התאוששות ומסירים את השיער מהעור ומותירים אותו חלק לאורך זמן, כאשר לאחר כל טיפול, התקופה שבה השיער חלק ארוכה יותר ויותר. לכל אחת מהשיטות 70-85% הצלחה, נתון גבוה מאוד שהולך ועולה עם כל פיתח טכנולוגי בתחום.



שילוב לייזר ו IPL

ישנם מכשירים המשלבים את שתי הטכנולוגיות לכדי מכשיר הסרת שיער אחד והדבר משמעותי בגלל שמדובר במכשירים מתקדמים בעלי עוצמה גבוהה במיוחד אשר בזכותה מופחתת כמות הטיפולים הדרושים להסרת שיער, בזכותה מותאם הטיפול בהסרת שיער לבעלי כל גווני העור, כשכולם יכולים ליהנות מאפקטיביות טיפולית גבוהה וחשוב לא פחות – הסרת שיער במכשיר המשלב לייזר ו IPL מפחית את כמות הכאב במהלך טיפולי הסרת שיער ולכן הופך את הטיפולים לנוחים יותר עבור הלקוחות. מדובר למעשה במכשיר המשלב את יתרונות הלייזר עם אלו של ה IPL בכל הנוגע לכך שהוא אינו מחמם את העור וגורם לכאב והנו בעל עוצמה גבוהה ולכן דורש פחות טיפולים ובשל כך מתקבלות תוצאות אופטימאליות, במינימום זמן וכאב.