רוצה לקבל ייעוץ מקצועי ?

שם *



מייל *



טלפון *






סה"כ צפיות בדף

מופעל על ידי Blogger.
יום רביעי, 29 בספטמבר 2010

הסרת שיער בלייזר לגברים



להישאר גבר שעיר?
כגבר, מצופה ממך להיראות גברי, אך מה זה אומר בימינו "להיראות גברי"? אם פעם שיער גוף הוא שהבדיל את המראה הגברי מהנשי וגברים וגם נשים הגדירו מראה גברי כמראה מחוספס ומלא שיער, בניגוד למראה העדין והחלק משיער שאפיין נשים, כיום ההגדרות השתנו. מגברים מצופה להשקיע לא פחות מנשים בטיפוח מראה הגוף שלהם כשבראש וראשונה עומד נושא שיער הגוף שלהם ורוב הגברים מחפשים דרכים להעלים את השיער מהכתפיים והגב, שלא לדבר על שיער החזה הפרוע, שפינה מקומו לחזה החלק. אבל איך עושים את זה נכון?

הסרת שיער בלייזר אינה תמיד האופציה הראשונה שגברים בוחרים בה, חלקם, בדומה לנשים, מתנסים תחילה בגילוח ובשעווה ומשאלו נמאסים, תרים אחר הפתרון היעיל יותר, המקיף יותר והנוח יותר של הסרת שיער בלייזר.

אז מה נותנת לך הסרת שיער בלייזר?
הסרת שיער בלייזר, תוך מספר טיפולים קצרים של כרבע שעה בממוצע (לעיתים יותר אם מבקשים להסיר שיער ממספר אזורים במהלך אותו טיפול), מזכה אותך במראה נקי משיער ומושך הרבה יותר.
אתה לא צריך לבזבז זמן ולסבול מכאב בשיטות האחרות שקיימות, רק להגיע בשעה המיועדת למכון להסרת שיער בלייזר, לתת לקרניים לשרוף את שיערות הגוף מהשורש פעם אחר פעם בצורה שפוגמת ביכולת ההתחדשות שלהן ולכן מאיטה את צמיחתן, ולצאת חזרה אל העולם, בידיעה שגופך חופשי מהמטרד של שיער גוף לא רצוי לתקופה ארוכה, ולעיתים אף לצמיתות.

הפשטות והנוחות שבטיפולי הסרת שיער בלייזר לגברים ולנשים הם שהופכים אותם לכל כך פופולאריים. ההתקדמות הטכנולוגית הבלתי פוסקת בתחום ממשיכה לייעל את התהליך וכל זה מוביל בסופו של דבר לתוצאה אחת ברורה – גוף גברי חלק ויפה, כמו שנשים אוהבות.

יום רביעי, 22 בספטמבר 2010

שיטות הסרת שיער

יום שלישי, 21 בספטמבר 2010

השיטות הסרת שיער בשעווה

יום חמישי, 16 בספטמבר 2010

צמיחת שיער פנימה

יום רביעי, 15 בספטמבר 2010

מניעת קמטים - 6 דרכים קלות

יום שלישי, 14 בספטמבר 2010

הסרת שיער בלייזר - עוקרים את הבעיה מהשורש

יום ראשון, 12 בספטמבר 2010

איך לבחור מכון שיזוף?

עם תחילת עונת הרחצה

עם תחילת עונת הרחצה, גובר העומס של נשים, צעירים ומבוגרים על נהרות, אגמים, וימים נוכח החום המפתה.

הרופאים מזהירים כי השפעה סבירה של קרינה אולטרה סגולה - טובה לבריאות. אולם חשיפה ארוכה מדי לאור השמש תוך התנהגות בלתי זהירה עלולה להוביל לנזק בלתי הפיך.
בואו ננסה להבין מה הם הכללים של שיזוף בטוח או במילים אחרות איך לשמור על גוון עור יפה מבלי להזיק לעורנו.
לפני הנסיעה דרומה, שם השמש היא פעילה במיוחד, אנו יכולים לבקר במכוני שיזוף 2-3 פעמים בשבוע. לנשים בעלות עור רגיש, ניתן להשתזף פעם בשבוע. ובמקרים אחרים – שניים. במידה שנקפיד על כלל זה, יהייה השיזוף בחדר השמש/ מכון השיזוף בטוח.
ברגע שיצאנו לחופשה, הרי שאנו יכולים להירגע ולנקוט במספר פעולות לפני הירידה לחוף. קודם כל יש להתקלח, רצוי לקרצף את הגוף היטב (פעולה זו תעזור גם לשיזוף). צריך להקפיד למרוח מסנן קרינה בעל מקדם הגנה. לאחר השיזוף, אין להתרחץ עם סבון משום שזה מייבש את העור. הסרת השומנים באופן אידיאלי תהייה באמצעות ג'ל לחות במקלחת ואף טוב יותר עם ג'ל המיוחד לשימוש לאחר שיזוף.

כמו כן אין להשתמש כלל בקרמים המכילים אלכוהול: תחת השפעתם, העור הופך להיות רגיש יותר לקרינה אולטרה סגולה. הדבר עלול להביא בעתיד לצרות רבות.

ובכן, הסתיימה החופשה ואנחנו חוזרים הביתה שזופים וטובי לב. אבל מה עלינו לעשות אם ברצוננו להרחיב את הזיכרון של החופשות ולשמר את השיזוף ככל שעולה בידינו.
מה יציל את צבע השוקולד זמן רב ככל האפשר?
ראשית יש צורך להזין את העור מידי יום בקרם לחות. בדרך זו נוכל להגן על העור מפני קילוף.
עלינו לזכור כי ניצול לרעה של השמש גורם להזדקנות מוקדמת. העור נפגם בחשיפה בלתי מבוקרת / בלתי זהירה לקרינה אולטרה סגולה. רקמות החיבור המהוות את הבסיס של גמישות בדרמיס מתנוונות. ולפיכך לא פלא שאומרים כי יותר ממחצית הקמטים על הפנים, אנו למעשה מאפשרים לשמש "המלטפת" "לצייר" על פנינו. לכן חשוב מאד להגן על העור עם מסנן קרינה בעל מקדם הגנה שחייב להיות של לפחות 15 SPF.
עדיף גם בשהייה על החוף להצטייד במשקפי שמש וכובע עם שוליים רחבים.
האוייב הנורא ביותר של האדם הוא שריפת העור בשמש. אישה שנשרפה יותר משלוש פעמים, יש לה את כל הסיכויים לחלות בסרטן העור. אם נשרפת, עליך לקרר את המקום מיד בקרמים או תה קמומיל.
חשוב מאד לשים לב באופן מיוחד כאשר בגופנו יש יותר מעשרים שומות (ביחוד נשים), שכן הסיכון לחלות במלנומה עולה. אם שומה גדלה, שינתה את צורתה / צבעה או התחילה לדמם יש לגשת לרופא באופן מיידי.
ולבסוף יש לזכור כי קרני השמש טובות יותר לחשיפה עד השעה 11 בבוקר.

אלו הם הכללים בסיסיים לחשיפה לשמש באופן מבוקר. על ידי דבקות בהם כולנו ובפרט כל אישה יכולה לשמר את יופייה את חן נעוריה ומעל הכל – את בריאותה. הפעילויות שפורטו במאמר תבאנה לך הנאה מקסימלית ללא פגיעה בבריאותך.
בהצלחה.

אסתטיקל הסרת שיער בלייזר
יום שבת, 11 בספטמבר 2010

טכנאי מחשבים של 2010

אני גאה בזה שאני טכנאי מחשבים בעדן 2010

איך להכין את המסכות עם אבוקדו

יום חמישי, 9 בספטמבר 2010

http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=702072

בריואת השדיים

בריואת השדיים
יום שני, 6 בספטמבר 2010

אתר ממש מציק

הסרת שיער בלייזר – טיפים

יום שישי, 3 בספטמבר 2010

טבעות אירוסין – כל אישה והיהלום שלה - TheMarker Cafe

יום רביעי, 1 בספטמבר 2010

טיפול בצלקות וטיפול בפיגמנטציה בלייזר

טבעות אירוסין – סמל האהבה נצחית