רוצה לקבל ייעוץ מקצועי ?

שם *



מייל *



טלפון *






סה"כ צפיות בדף

מופעל על ידי Blogger.
יום שני, 31 בינואר 2011

הסרת שיער !!!


הסרת שיער בלייזר וצבע שיער
שיער הנו נושא שמעסיק רבים ורבות מאיתנו שכן אסתטיקה חשובה בימינו – כולנו רוצים להיראות במיטבנו ולמצות את זמננו על כדור הארץ בצורה הטובה ביותר. הטכנולוגיה מאפשרת לנו ליהנות מעור חלק ויפה בזכות שיטות הסרת שיער שפוטרות אותנו מכאב הראש של הסרת שיער תדירה (שיטות כמו לייזר או IPL).
אך חשוב להבין ששיטות הסרת שיער אלו אינן מושלמות, הן מביאות לדלדול שיער או העלמתו כליל אצל חלקנו, אך הצלחה יתרה מבחינת הסרת שיער בלייזר הנה הפטרות מ 80% משיער הגוף.
הסיבה לכך נעוצה בין השאר בכך שהלייזר לא מסוגל להתמודד עם שיער בהיר במיוחד, שלרוב צומח על גופנו, בין השיערות הכהות. אנחנו לא תמיד שמים לב לקיומו של השיער הבהיר הזה, עד שהלייזר מעלים את השיערות הכהות, אך הוא קיים, ולא נעלם.
למרות שהסרת שיער שלייזר לא יכולה עדיין לתת מענה לסוג שיער כזה, רובנו עדיין פונים בהמוננו לאופציה הזו, שכן לא השיער הבהיר הוא שמפריע לנו, אלא הכהה, ואותו הלייזר מעלים בהצלחה.

הסרת שיער בלייזר לא רק מבדיל בין צבעי שיער שונים, אלא גם בין צבעי עור שונים. הסרת שיער בלייזר הנה איכותית ויעילה הרבה יותר כאשר למעוניינים בהסרה יש עור בהיר מאוד ביחס לצבע שיערם (הבדל הפיגמנטים מקל על הלייזר להתמקד בפיגמנט הכהה של השיער).
אך מי שעורו כהה לא צריך לדאוג, כיום קיימים מכשירי הסרת שיער בלייזר (דור 4) שהותאמו ספציפית לבעלי עור כהה, בעזרת אורכי גל ארוכים המסוגלים להבדיל ביתר דיוק גם בין עור כהה לשיער כהה, בכדי לתת מענה גם לכם.

אם כן, כמעט כל אחד ואחת יכולים למצוא פתרון לבעיית השיער העודף על גופם בעזרת הסרת שיער בלייזר, אז למה אתם מחכים?