רוצה לקבל ייעוץ מקצועי ?

שם *



מייל *



טלפון *






סה"כ צפיות בדף

מופעל על ידי Blogger.
יום רביעי, 29 בספטמבר 2010

הסרת שיער בלייזר לגברים



להישאר גבר שעיר?
כגבר, מצופה ממך להיראות גברי, אך מה זה אומר בימינו "להיראות גברי"? אם פעם שיער גוף הוא שהבדיל את המראה הגברי מהנשי וגברים וגם נשים הגדירו מראה גברי כמראה מחוספס ומלא שיער, בניגוד למראה העדין והחלק משיער שאפיין נשים, כיום ההגדרות השתנו. מגברים מצופה להשקיע לא פחות מנשים בטיפוח מראה הגוף שלהם כשבראש וראשונה עומד נושא שיער הגוף שלהם ורוב הגברים מחפשים דרכים להעלים את השיער מהכתפיים והגב, שלא לדבר על שיער החזה הפרוע, שפינה מקומו לחזה החלק. אבל איך עושים את זה נכון?

הסרת שיער בלייזר אינה תמיד האופציה הראשונה שגברים בוחרים בה, חלקם, בדומה לנשים, מתנסים תחילה בגילוח ובשעווה ומשאלו נמאסים, תרים אחר הפתרון היעיל יותר, המקיף יותר והנוח יותר של הסרת שיער בלייזר.

אז מה נותנת לך הסרת שיער בלייזר?
הסרת שיער בלייזר, תוך מספר טיפולים קצרים של כרבע שעה בממוצע (לעיתים יותר אם מבקשים להסיר שיער ממספר אזורים במהלך אותו טיפול), מזכה אותך במראה נקי משיער ומושך הרבה יותר.
אתה לא צריך לבזבז זמן ולסבול מכאב בשיטות האחרות שקיימות, רק להגיע בשעה המיועדת למכון להסרת שיער בלייזר, לתת לקרניים לשרוף את שיערות הגוף מהשורש פעם אחר פעם בצורה שפוגמת ביכולת ההתחדשות שלהן ולכן מאיטה את צמיחתן, ולצאת חזרה אל העולם, בידיעה שגופך חופשי מהמטרד של שיער גוף לא רצוי לתקופה ארוכה, ולעיתים אף לצמיתות.

הפשטות והנוחות שבטיפולי הסרת שיער בלייזר לגברים ולנשים הם שהופכים אותם לכל כך פופולאריים. ההתקדמות הטכנולוגית הבלתי פוסקת בתחום ממשיכה לייעל את התהליך וכל זה מוביל בסופו של דבר לתוצאה אחת ברורה – גוף גברי חלק ויפה, כמו שנשים אוהבות.

0 תגובות: