רוצה לקבל ייעוץ מקצועי ?

שם *



מייל *



טלפון *






סה"כ צפיות בדף

מופעל על ידי Blogger.
יום חמישי, 25 בנובמבר 2010

הסרת שיער בלייזר לגברים



מהאדם הקדמון ועד היום הגבר נחשב לדמות החזקה אשר יוצאת לצוד, שומרת ומספקת את כל צרכיי המשפחה.
הבסיס אומנם נשאר דומה אך השנים גם פה גרמו לשינויים לא מעטים בכל הקשור לגבר ולגבריות.
בכל הקשור לאסתטיקה ישנה התפתחות עצומה בגבר, אם פעם הגבר היה עסוק רק בכוחו ובמעמדו, בשנים האחרונות חלה תפנית די חדה.
הגבר החדש דואג לאסתטיקה ולטיפוח שלו יותר מתמיד, רובנו מכירים את הגבר המטרוסקסואל אשר מתפתח וצובר תאוצה בזמן האחרון, איך הוא ייראה, מה הוא יילבש ובכלל האם הוא אסתטי או לאו.
השינוי בקו המחשבה לגביי תפקיד הגבר והחשיבה האסתטית לגביו פתחה שווקים חדשים לגמרי וגרמה לשינויים מהותיים בתפיסה.
עם התפתחותו והתמורות הרבות שחלו בגבר החדש התפתחה תעשיית הטיפולים האסתטיים לגברים ובראשה טיפולי הסרת השיער לגברים.
יותר ויותר גברים בעולם גילו שאולי יותר גברי ואסתטי ללא השיער אשר כל כך אפיין את הגבר הישן.
אם פעם גבר שעיר סימן עוצמה וגבריות מתפרצת אז היום המצב שונה, גבר ששומר על עצמו מטופח הוא גבר שבמקרים רבים יהיה מבוקש ונחשק יותר.
תעשיית הסרת השיער לגברים פיתחה עבור הגבר אופציות רבות אשר יעזרו לגבר גם להראות יותר טוב ואסתטי וגם ישמרו על גבריותו.
הסרת השיער לגברים נעשית על ידי קרני לייזר ואור אשר גורמים לדילולו של השיער, הגבר נפתר מכמויות שיער גדולות אשר פזורות ברחבי גופו, שיערו דליל יותר ומראו אסתטי יותר.
הגבר עובר מספר טיפולים אשר בסופם הוא ישיג את רצונו ומבוקשו, הורדת ודילול השיער ממקומות ספציפיים, כגון: כתפיים, חזה, גב.
הסרת השיער לגברים כאמור תפסה תאוצה רבה, עד לפניי כמה שנים עוד הרימו אנשים גבה למשמע אוזנם לגביי אותם אילו אשר מורידים את שיער גופם.
הטכניקות והשיטות הרבות אשר פותחו עם השנים נותנות מענה משמעותי ויעיל לאותם גברים אשר מעדיפים להרגיש עם ולהיות בלי, התפתחות זו נתנה לאותם גברים עוד אופציה בגזרת הטיפוח והאסתטיקה האישית שלהם.
בעזרת הדמיות כאלה ואחרות יכולים הגברים אף לראות איך ייראו הם לאחר אותו הטיפול, הם יכולים להחליט היכן להוריד ובאיזה כמות.
הטכנולוגיה המתפתחת נותנת אם כן מענה אבסולוטי לאותם גברים  וגורמת לשינוי מעשי בכל מה שקשור לתפיסות של הגבר ולמה שהאדם הורגל עד כה, מעניין יהיה לראות אילו שינויים מרחיקי לכת שכאלה העולם יפתח במרוצת הזמן.
הסרת שיער בלייזר בפנים מיועדת עבור כל איש או אישה אשר רוצים להסיר שערות בפנים לצמיתות.

כולנו נולדנו שונים- בעלי תכונות אופי שונות, בעלי העדפות שונות ובעלי מבנה גוף ותכונות גוף שונות. אחת מתכונות הגוף אשר יש לאנשים מסוימים היא צמיחה של שיער, אשר בעידן המודרני הפך להיות משהו שנחשב לא אסתטי (חוץ מאשר השיער אשר צומח לנו על הראש).
מכיוון שאנחנו לא יכולים לשלוט, בדרך כלל, בצמיחה של השיער מכיוון שהוא גדל איך שהוא רוצה ומתי שהוא רוצה, אנשים רבים בוחרים, בסופו של דבר, להסיר שיער באמצעות לייזר.

הסרת שיער בלייזר בפנים מיועדת עבור אנשים בעלי שיער פנים אשר רוצים להסיר לצמיתות את השיער- הסרת שיער בלייזר בפנים נותנת לנו אפשרות להסיר שיער אחת ולתמיד, בלי הצורך להתעסק כל פעם מחדש עם ההסרה של השיער.
הסרת שיער בלייזר בפנים נעזרת בקרני לייזר אשר צורבות את השערות מהזקיק שלהן- הלייזר הופך לאנרגיית חום אשר שורפת את השיער מהשורש שלה וכך נפטרת מהשערות.
הדבר יעיל במיוחד עבור אנשים בעלי צמיחת יתר באיזורים מסוימים אשר רוצים להיפטר מהתופעה אחת ולתמיד.

הסרת שיער בלייזר בפנים עשויה לגרום לתופעות לוואי שונות כמו אדמומיות כמו גם תחושה קלה של צריבה במהלך הטיפול. הדבר מעיד, כמובן, שהטיפול יעיל- הצריבה של זקיקי השיער אשר נהרסים מתבצעת אנחנו זוכים לקבל, בסופו של דבר, עור פנים חלק.
אחרי הטיפול רצוי שלא להיחשף לשמש, זאת מכיוון שעשויים להיווצר כתמי שמש (פיגמנטציה).
באם חייבים לצאת לשמש, לדאוג לכיסויים שיכסו כמה שיותר חלקים (ועדיף את כולם) בפנים כמו גם לשים מקדם הגנה על הפנים.

בימינו רבים בוחרים לרדוף אחרי אידיאל היופי- האפשרות להיות הכי מושך, הכי יפה והכי מקסים, וזאת באמצעים שונים- ניתוחים פלסטיים, הסרות שיער ואמצעים קוסמטיים אחרים. הסרת שיער בלייזר בפנים היא אחת האפשרויות אשר עומדות בפנינו, ומיועדת בעיקר עבור אנשים עם צמיחת יתר של שיערות בפנים כמו גם אנשים שפשוט לא רוצים להתעסק עם הסרה של שיער בפנים ורוצים עור חלק כל הזמן.

תהיה הסיבה שאנחנו מבצעים הסרת שיער בלייזר בפנים אשר תהיה- כדי להראות יותר יפים, כדי להעלות את הביטחון העצמי שלנו או כי אנחנו פשוט עצלים לבצע את הפעולה כל פעם מחדש, הסרת שיער בלייזר בפנים זה תהליך- הוא אורך כמה טיפולים והוא לא יהיה זול במיוחד.


 אסתטיקל הסרת שיער





0 תגובות: