רוצה לקבל ייעוץ מקצועי ?

שם *



מייל *



טלפון *






סה"כ צפיות בדף

מופעל על ידי Blogger.
יום שבת, 9 ביולי 2011

פתיחת מכון הסרת שיער

עבדת כשכירה בחברה כלשהי, מרוץ העכברים הזה העיק על חייך והכניס אותך לדיכאון. יום אחד החלטת לקום ולעשות מעשה. תחילה אחרי העבודה החלטת לקחת קורס בקוסמטיקה שתסמיך אותך להיות קוסמטיקאית כולל טיפולי הסרת שיער בלייזר.
לאט לאט התחלת לעבוד בתור עצמאית לאחר שעות העבודה וראית שהלקוחות שאיתן את עובדת מאוד מרוצים מהטיפולים שלך. וזהו החלטת לעשות מעשה לעזוב את העבודה ולעבוד באופן עצמאי לגמרי בתור קוסמטיקאית שזהו זמנך לעשות שינוי בחיים ולעשות משהו שאתם אוהבת ועושה לך טוב על הנשמה וגם מכניס כסף.
לאחר תקופה מסוימת שראית שאת באמת מצליחה, אמרת שהגיע הזמן להתרחב ולפתוח מכון הסרת שיער מקצועי אבל לא היה לך מושג מה לעשות. לכן, אל דאגה, תחילה נציין שלא מדובר במשהו מסובך כלל ואם יש לך את כל המשאבים הדרושים והאישורים הדרושים תוכלי בלי שום בעיה לפתוח מכון להסרת שיער.
אז מה בעצם עליי לעשות כדי לפתוח מכון הסרת שיער
קודם כל, כפי שציינו, במידה ובמהלך לימודי הקוסמטיקה שלך למדת גם הסרת שיער בלייזר אין שום בעיה כלל וכלל. עם זאת, אם אין ברשותך ידע זה תצטרכי לעשות קורס השלמה בו תקבלי תעודה שתוכלי לבצע הסרת שיער. חשוב מאוד להבדיל בין הסרה קוסמטית לבין הסרה רפואית.
ישנם מכונים להסרת שיער רפואית שמי שמבצע את ההסרה אלו רופאי עור לכל דבר והמכשור שהם מצוידים בו הוא בהתאם. עם זאת, ישנו גם מכשור קוסמטי להסרת שיער שאותו עלייך יהיה לרכוש. תחילה נציין מראש שמדובר בהשקעה שעשויה לעלות בין עשרות לאלפי שקלים, אולם תזכרו שההשקעה יכולה להשתלם בעתיד.
במקביל לקניית המכשור, חשוב מאוד למצוא מקום בו תוכלו לפתוח את המכון, רצוי שיהיה במיקום נוח אליו יוכלו לבוא הלקוחות בעתיד. בנוסף עליכן להצטייד בכל האישורים הדרושים ממשרד הבריאות, שכן אתן לא רוצות להסתבך חלילה ושהמכון ייסגר.
ואחר כך מה?
זהו בעצם, יש לכם מכון, יש לכם מכשור ויש לכם רישיונות. הגיע הזמן לפרסם את עצמכן ולספר לכל הלקוחות שאספתם עד כה כי פתחתן מכון להסרת שיער וכולם מוזמנים לבצע בו טיפולים. אולי מבצע עבור הלקוחות הותיקים לדוגמא יגרום להם לבוא מהר יותר.
הסרת שיער

1 תגובות:

מכון להסרת שיער אמר/ה...

פתיחה של מכון להסרת שיער כרוכה בהרבה מאוד הוצאות הכוללות השכרת קליניקה שתיראה טוב, מכשיר להסרת שיער דיי יקר שיתאים לעבודה השוטפת, ריהוט יפה ומכובד, מיטת טיפולים מסודרת ועוד....
מהיכרות אישית שלי עם קוסמטיקאית ברמת אביב ניתן לומר שההוצאות הן גדולות, אבל אם עושים הכל נכון- ניתן להגיע לתוצאות יפות.