רוצה לקבל ייעוץ מקצועי ?

שם *



מייל *



טלפון *






סה"כ צפיות בדף

מופעל על ידי Blogger.
יום שישי, 24 באוגוסט 2012

הסרת שיער בלייזר לגברים


מכשיר להסרת שיער בלייזר vectus
המודעות לאסתטיקה בימינו, אינה מבחינה בין נשים לגברים. אם התפרצות המושג מטרוסקסואל לחיינו הבנו שנשברו כל הכלים והבלעדיות המקובלת בתחומים שונים התפוגגה, היתה כלא היתה. דוגמנים ללא שיער גוף, מפורסמים בפרסומות למכונים של הסרת שיער בלייזר הביאו לפריחה בתחום שבו, עד לאותו רגע, היתה דריסת רגל מוגבלת לספורטאים עקב עיסוקם ואחרים שמצאו שלל תירוצים נבוכים למראם החלק. לא עוד. כעת המראה נטול השיער הפך לשכיח, יחד עם ריבועים בבטן וזרועות חטובות. כבר אין מבוכה בהודאה ששעות הפנאי מוקדשות לטיפוח. נפש בריאה בגוף בריא וחלק.
טיפול לגברים
מהות הטיפול נותרה כשהיתה. ההבדל טמון בעיקר באזורי הגוף השונים. גברים לרוב מבקשים הסרת שיער בלייזר מאזור החזה, הגב ולעיתים גם מהרגליים. קרן האור של המכשיר מתבייתת על המילנין שבשיערה, מחממת אותו עד שהחום חודר אל הזקיק והורס אותו. מחזורי הטיפול נועדו להמתין לצמיחת השיערה כדי להרוס את הזקיק עד להידלדלות רצינית או ניקוי יסודי לטווח ארוך. שיטה זו הוכחה כיעילה ונוחה יותר משיטות ביתיות נפוצות אחרות כגון – גילוח או שעווה שהן מטבען קצרות מועד ולרוב מתסכלות, מלכלכות, כואבות ודורשות מיומנות. למרות ההוצאה ומשך הזמן, הסרת שיער בלייזר הוא פתרון נקי, מקצועי, אמין וארוך טווח. כעקרון הטיפול אינו אמור לכאוב, מקסימום תחושת עקצוץ אך תמיד ניתן לקבל אלחוש מקומי וגם המכשיר מצוייד בראש קירור להרגעה.
טיפול רפואי
ההליך המיוחד הזה הוא מעל הקוסמטי, רפואי בהגדרתו, מה שאומר שהוא דורש תפעול של צוות מקצועי, רופא או אחות, המוסמכים לשימוש בציוד, מה שמבטיח מענה מתאים במקום. לעיתים עלולה להופיע אדמומיות או שינוי צבע העור באזור המטופל אך זוהי תופעת לוואי מוכרת שעוברת מאליה תוך מספר ימים. ישנה המלצה להמנע מחשיפה לשמש לפני ואחרי הטיפול בגלל הרגישות הנוצרת בעור עקב חשיפה זו. קרן האור בטיפול הסרת שיער בלייזר מזהה את הגוון הכהה של השיער מה שעלול להטעות, באם השיער התבהר לאחר החשיפה לשמש. במיקרה זה, הטיפול לא ינחל הצלחה מלאה. עור מגורה עלול לכאוב ולפתח רגישות מיותרת.  
קישורים נוספים:

0 תגובות: