רוצה לקבל ייעוץ מקצועי ?

שם *



מייל *



טלפון *






סה"כ צפיות בדף

מופעל על ידי Blogger.
יום שישי, 27 באוגוסט 2010

הורמונים והסרת שיער


נטילת ההורמונים הנשיים לא גורם לשערות להפסיק לגדול. במקרה הטוב הם יכולים לגרום להם רך, ואני לא חושב כי גלולות אסטרוגן קופץ כמו משוגע הולך להפוך אותך מותק גוף משיי. זה לא יקרה ולהיות אשה המזוקן הוא רע בהחלט לבריאות הנפשית שלך (שלא לדבר על העבודה שלך, יחסים חברתיים החיים), אז לא להתחיל ליטול הורמונים או צמחי מרפא לצורך שליטה השערות שלך.


אנטי אנדרוגנים מלאה לעזור את רמת הטסטוסטרון בגוף מעכב זה יכול להיות עוזרו עוזר בהסרת שיער קבועה, ובכך יקל על מנת להשיג את התוצאה הרצויה.

עם זאת, אם אתה לא מתכנן מעבר, זה לא רעיון טוב לקחת אנטי אנדרוגנים. טסטוסטרון עושה הרבה דברים מעבר הגדלת צמיחת השיער. זה עוזר למקד את התודעה, זה שומר על החשק המיני בריא, ועוזר לווסת את הרגשות. כאשר מפסיקים לקחת את האנטי אנדרוגנים רמת הטסטוסטרון שלך יעלה ואתה יכול פתאום לראות את שערות יותר להופיע. הם בטח שם כל הזמן, פשוט רדומים ומחכים התנאים הורמונלי בסדר. תוך שמירה על איזון הורמונלי שלך עברת הסרת השיער שלך יאפשר לך לקבל תמונה אמיתית של איפה אתה נמצא.


הדבר יהיה נכון אם אתה אישה עם השחלות  או סוג אחר או מצב הורמונלי. נטילת אנטי אנדרוגנים תפחית את כמות הטסטוסטרון במערכת שלך, אבל באותו זמן אתה תהיה החדרת תרופה חזקה לתוך המערכת. זה לא טבעי, כי להיות שם ולכן זה יגרום העבודה הכבד שלכם חזק יותר. זהו זן נוסף על האיברים הפנימיים שלך פשוט לא טוב לבריאות שלך לטווח ארוך, אלא אם אתם מתכננים להיות חיה נקייה בריאות נרקומן כדי לפצות על זה, כנראה יגרום לך הרבה יותר נוטה ל המחלה.



באופן כללי - וגם זה היה מגובה על ידי פניה ארוכה בפני דיון על זה עם מוניטין בינלאומי הורמון חוקר סם - זה עם גברים עם רמות נמוכות של טסטוסטרון, כי הם להתווכח ו נמרץ. אני חייב לומר שהייתי המום לגמרי, כי לאחר תקופה ארוכה האמינו טסטוסטרון להיות מקור כל הרוע, ולמעשה אני כבר נחקר מאז ואני חושב שהוא צודק. זכר בריא (כמו ברמה המתאימה של ההורמונים טסטוסטרון קשורות) הוא מאוד את הכלב שמח, מכשכש בזנבו, בעוד אלה מתוך איזון אלה בעייתי.



עלי להוסיף כאן כי הטסטוסטרון לא עובד בבידוד אינטראקציה עם הורמונים אחרים, משדרי נוירו. הסרה של כל אחד אתה יכול טיפ שיווי המשקל של הגוף כולו - בחורים כועסים לא רק בעיות טסטוסטרון, הם בדרך כלל גבוהים קורטיזול, נמוך מלטונין ו פרולקטין וזו תערובת מאוד מסוכן כי הגילאים הגוף במהירות אחד למחלות ניווניות כמו סוכרת וסרטן. אז בבקשה לא לשחק עם ההורמונים שלך בלי באמת מתחיל להבין מה אתה עושה קודם.



אם אתה רוצה ללמוד איך לווסת את ההורמונים שלך באמצעות דיאטה, גיל איטי לגרש את רוח הרפאים של מחלות ניווניות, כמו גם לתת לעצמך חינוך אמיתי על כמה הורמונים עבודה ומה הם בעצם עושים לך, אני ממליץ בחום סם של מצוינות הספר חיבור מזון. היה לי העונג לפגוש סם אישית לקטוף את מוחו כיצד יכולים למזער את הסיכון הבריאותי מן ההורמונים ולמען האמת ברמת ההבנה הוא עף כמה רופאים מומחים פרטיים כי שילמתי מאות קילוגרמים כדי לראות . אחרי מקבל תובנות ממנו, הייתי מסוגל לשנות את האופן שבו הרגשתי על בסיס יומי בצורה בטוחה לחלוטין ולכן אני לא יכול להדגיש מספיק לו בשביל כולכם!

0 תגובות: