רוצה לקבל ייעוץ מקצועי ?

שם *



מייל *



טלפון *






סה"כ צפיות בדף

מופעל על ידי Blogger.
יום ראשון, 29 באוגוסט 2010

גירוי בעור לאחר גילוח


אחרי גילוח, לא להשתמש במטלית או - הם יכולים לגרום לגירוי, ואת מי צריך את הקיץ (ואכן, בכל עת של השנה), כתמים אדומים על הרגליים? בערב, להחיל קרם לחות על רגליו, במהלך היום - מסנן קרינה (בקיץ). אם אתה שורף את העור הדלקתית, אתה מקבל גירוד לא קרמים עם חומצות אלפא או משחות  - הם גם אינם מגרים עור חזק.

החיסרון הגדול, אשר נגרמת על ידי גילוח, הם נקודות אדומות (פצעי בגרות) המופיעים בתדירות הגבוהה ביותר לאורך קו הביקיני. הסיבה לכך היא כי זקיקי השיער מחוברים בצינורות שומן, אשר בתורו מחוברים קצות העצבים. גילוח יכול בקלות לגרום לגירוי העור, עור ושומן המושך את העין רק מגרה את התהליך הדלקתי.


השיער צומח פנימה - בעיה נוספת שעלולה לעורר להתגלח. סורר שיער מתולתל שואפים לעקם פנימה לגדול לתוך העור, ולא להיפך. תוצאה - דודל אדום סימפטי.

לאחר הגילוח מברשת עם הרבה עור באזור הביקיני קרם מרגיע מיוחד (או קרם מזין רגיל). לרגליו, להחיל קרם לחות או תחליב, להאט את הצמיחה של השיער.

אבל מה אם אחרי הגילוח עדיין הופיעו נקודות אדומות? הדרך היחידה לטיפול בבעיות אלה מגוון - מרקחת המכיל קורטיזון, בישול משלו. קח שתיים או שלוש טבליות של אספירין, להסביר להם את האבקה, להוסיף מעט גליצרין. תחליב הוא מוכן. זה יכול להיות מיושם על דלקות עור שונות, כולל הפנים. בניגוד התפלה הפופולרית, הגילוח אינו משנה את צפיפות, עובי קצב צמיחת השיער. כל התכונות הללו משולבות גנטית יכול לשנות תחת השפעה של הורמונים, למשל, עם תחילתו של הגלולה או במהלך ההריון. בשאר הזמן, מיליוני גילוח מהסוג הישן והטוב של הנשים נותר בדרך החביבה להשיג עור חלק ומשיי. הידיעה עכשיו לגלח כמה כללים פשוטים, אתה יכול להפוך כל סכיני גילוח מגע של כיף!

1 תגובות:

Rottman אמר/ה...

גילוח פחות גורם לי לנק' האדומות, וגם אם כן זה עובר נורא מהר, אבל יש למישהו פתרון למיני אקנה שנגרם תמיד לאחר שאני מסירה שפם בחוט (וגם בכל דרך אחרת האמת...)? תמיד בהתחלה יש גירוי קטן ונק' אדומות, אבל בהמשך זה מתפתח ממש לפצעי בגרות קטנים באזור שממנו הסרתי את השיער.. אנ כמובן מקפידה לחטא את כל האזור לפני ואחרי אבל כלום לא עוזר..